(gamle tråden kan slettes eller ligge der til latter)
Bilen er fortsatt til salgs men jeg har på en måte gitt opp på grunn av laber interesse å dumme folk som forventer att jeg skal klare å montere vr6en i løpet av 8timer å vise bilen langt pokkerivold senere på kvelden :P
Planen er som følger.
1. Få ett klart svar angående fast jobb + lån på ca 20 (har forsterkere frontsett og spiller så dette bør holde lenge) :P
2. ribbe alt av gamle kabler. X
3. bygge om til VR6
4. knuse custom dashen min å legge litt mer planlegging i den neste
5. trekke kabler så de ikke detter ned på gasspedalen for en gangs skyld
6. Dempe bilen skikkelig
7. bruke linjal/meterstokk og kalkulator muligens også en blyant når jeg bygger kasse
8. Bruke like signalkabler på alle ampene :P (nå er det da 1 stinger 1 monster og 1 himemekk :P ) X
9. fikse en løsning som tilater reservedekk (ouch tough one) *strøket*
10. shine lakken litt (mulig hellakkering i samme farge om noen gjør jobben billig?)
11. Bytte gummien på 17" (Tufte, ja det er den gummien som satt på da jeg kjøpte felgene )
12. bli ferdig :P
Utstyr som ligger i planene ( x = kjøpt)
Pioneer DEH-P88RS (x) (vurderer Alpine indash og dsp, men dyrt )
Audison Lrx 1400, monoblokk (x)
Audison Lrx 4300, 4 kanaler (x)
Hertz HSK 163 kompsett (x)
Hertz HX 300 D x 2
Kabler osv: Connection
3 x 5m signalkabler X
3-4m assotert strømkabel X
sikringsblokker X
fordelingsblokker X
Dempematriell:
her trenger jeg litt tips, så jeg dukker vel opp hos anders og kenneth, selv om jeg er skeptisk etter siste besøk for da var kenneth omtrent sånn > < og skulle ha alle til å danse nakne til avrill :P
Rockford F, T30001bd selges HBO 5500kr (masse krutt jeg ikke trenger, er jo tross alt en liten golf)
Bilen er fortsatt til salgs men jeg har på en måte gitt opp på grunn av laber interesse å dumme folk som forventer att jeg skal klare å montere vr6en i løpet av 8timer å vise bilen langt pokkerivold senere på kvelden :P
Planen er som følger.
1. Få ett klart svar angående fast jobb + lån på ca 20 (har forsterkere frontsett og spiller så dette bør holde lenge) :P
2. ribbe alt av gamle kabler. X
3. bygge om til VR6
4. knuse custom dashen min å legge litt mer planlegging i den neste
5. trekke kabler så de ikke detter ned på gasspedalen for en gangs skyld
6. Dempe bilen skikkelig
7. bruke linjal/meterstokk og kalkulator muligens også en blyant når jeg bygger kasse
8. Bruke like signalkabler på alle ampene :P (nå er det da 1 stinger 1 monster og 1 himemekk :P ) X
9. fikse en løsning som tilater reservedekk (ouch tough one) *strøket*
10. shine lakken litt (mulig hellakkering i samme farge om noen gjør jobben billig?)
11. Bytte gummien på 17" (Tufte, ja det er den gummien som satt på da jeg kjøpte felgene )
12. bli ferdig :P
Utstyr som ligger i planene ( x = kjøpt)
Pioneer DEH-P88RS (x) (vurderer Alpine indash og dsp, men dyrt )
Audison Lrx 1400, monoblokk (x)
Audison Lrx 4300, 4 kanaler (x)
Hertz HSK 163 kompsett (x)
Hertz HX 300 D x 2
Kabler osv: Connection
3 x 5m signalkabler X
3-4m assotert strømkabel X
sikringsblokker X
fordelingsblokker X
Dempematriell:
her trenger jeg litt tips, så jeg dukker vel opp hos anders og kenneth, selv om jeg er skeptisk etter siste besøk for da var kenneth omtrent sånn > < og skulle ha alle til å danse nakne til avrill :P
Rockford F, T30001bd selges HBO 5500kr (masse krutt jeg ikke trenger, er jo tross alt en liten golf)
Comment